úterý 10. ledna 2012

Signály z Dálného východu

Jelikož již zmíněné ruské regionální stanice v pásmu krátkých vln držely na začátku roku novoroční svátky až do 9. ledna, regionální relace se nevysílaly a na kmitočtech běžel jen přenos Radia Rossii. Potom jsem zase já byl mimo rádio a tak doufám, že ještě tento týden se k němu zase dostanu. Zatím jsem si udělal přehled kmitočtů a časů, kde jsou vysílače slyšet a roztřídil jsem nahrávky. Podařilo se mi nahrát i ty nejvzdálenější vysílače: Petropavlovsk-Kamčatskij (na obrázku) a Magadan. Spolu s bližšími vysílači Ulan-Ude a Krasnojarsk jsou to tedy čtyři nové signály, které mám (Jakutsk, Archangelsk a Murmansk už jsem zmiňoval před tím). Všechna čtyři nová města jsou vidět na připojené mapce.
     Dávám sem tedy 4 nové nahrávky, na kterých je Radio Rossii, a doufám, že už zanedlouho budu mít z těchhle vysílačů zachycené i regionální relace s místní identifikací, což je vždycky nejvzácnější.


Krasnojarsk – 6085 kHz – nejbližší z těchto čtyř vysílačů.
Je umístěn v Krasnojarském kraji na Sibiři.

Ulan-Ude – 6195 kHz – vysílač je o něco dál, v Burjatské republice nedaleko jezera Bajkal.

Magadan – 5940 kHz – tady už se dostáváme na pobřeží Ochotského moře, na jehož druhém, východním břehu je poloostrov Kamčatka.

Petropavlovsk Kamčatskij – 6075 kHz - nejvzdálenější z vysílačů je na divoké Kamčatce, v jejím jediném městě Petropavlovsku.



Far East Russia

Teď už si jenom přeji, abych slyšel a nahrál regionální relace alespoň ve stejné kvalitě.